Midsommar

Hej hej!

Igår blev det lyckat hemma hos mig.

Dagen började med att Rickard och hans kompis kom hem till mig så åkte vi och handlade till kvällen. Sen kom resten utav gänget och vi började grilla och hade en riktig trevlig kväll, vi blev ett ganska stort gäng mer än vad jag trodde:).

Blodsocker på kvällen kl 23 va 20.3, alltså för högt men det är ju så det blir ofta, men jag såg till att ta insulin och samtidigt äta för att inte få en känning.

Kvällen blev lyckad och jag är nöjd, grabbarna har hjälpt till med städning och nu kollar vi på Rena rama rolf!

Kram Lindis

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-20 @ 20:39:53
Postat av: Anna

du har ju faktiskt namnstad idag :)

Grattis :D

2009-06-20 @ 20:43:11
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0