Lek och bus från morgon till kväll=)

Här hemma är det full fart och Shiva vill baaaaara leka, tyvärr slutade leken lite drastiskt förut eftersom jag min klant kastade in Shivas leksak rakt i en buske och en förtvivlad Shiva letar frenetiskt efter leksaken utan resultat så jag min klantiga idiot sträcker in handen i busken och letar men tyvärr gjorde jag nog intrång hos ett gäng arga humlor så dem bränner mig som sjutton, attsingen vad ont det gjorde! Men men lite aloevera yelly löser det mesta haha=)



Snart skall vi börja grilla hemmalagade hamburgare här, muuuuuuums. Sedan så skall jag och Shiva ta vårat pick och pack o åka till husse i kungälv för lite mys picknick vid sjön i Svartedalen,perfekt avslut på dagen tycker jag.

Blodsocker är under kontroll men dock lite lågt...skall försöka komma ihåg att käka ordentligt så skall nog det också gå bra..

Verkar som midsommar kan bli ganska lyckad, längtar tills dagen kommer älskar sådana sociala tillställningar=).

Lite tankar från mig, nu skall jag gå ut på terassen och prata med mamma=)

Kram Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Ska bli jättelyckat och kul på midsommar!

Ha så kul i kungälv!

2009-06-15 @ 17:25:33
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0