Låga Linda

haha låga Linda är uppe och velar, gick upp för att jag kände mig lite konstig i huvudet. Istället för att äta så börjar jag engagera mig i Shiva och klappa henne, När jag väl kommer igång och mäter blodsockret så ligger det på 2.1 och istället för att ta något vettigt ett glas mjölk eller så, så gör jag chockladboll smet...När jag ätit några skedar så kommer jag på att detta kanske inte är sådär överdrivet smart så då börjar det klarna att jag nog kanske skall bre mig en smörgås, ta ett glas mjölk? smart va?;) Så nu sitter jag här tio över ett och dricker oboy, har värmt en pirog som jag sitter och knaprar på samt en oäten chockladbolls smet....Så veligt det kan bli när blodsockret är lågt!!Nu kan jag skratta åt det men förut blev jag arg på mig själv och diabetesen men men, nu gäller det att ta nya tag!!

Får la va uppe ett tag för att se så det går upp...Skall bli så skönt när Shiva blir min diabeteshund så man får lite stöttning i dessa situationer, man är  så utsatt om man är ensam när man blir låg...

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0