Hej och hå i det blå:)

Hejsan!

Idag har det varit en rolig och händelserik dag!

Dagen började med uppgång, shiva promenad och STÄDNING inför studenten. Tog i så gott jag kunde i två timmar innan jag började göra mig iordning för att åka in till stan och kolla på  Lisas student på Hvitfältska. I Kungsbacka mötte jag Fannie och sandra så åkte vi tillsamans till göteborg. Jag stannade och köpte en grej att hänga runt halsen på henne och Sandra led utav en otrolig törst hela vägen från kba så vi fick uppsöka willys cash så stackars Sandra fick i sig dricka:).

Sedan åkte jag hem och mötte Rickard, vi lagade lite middag och sedan åkte vi till onsala för att hälsa på en familj vi känner som har en "diabetesmedlem" i familjen, jag hade med mig gosedjuret Lenny som har en stormage man kan sticka nålar och sprutor i,  vi övade på att sätta nålar och ge Lenny sprutor. Ibland behöver barn  med diabetes en förebild som gör samma sak som en själv. Sedan satt vi och fikade där en stund och busade med barnen, jättemysig liten utflykt och en bra sak tror jag.

Nu har jag precis fått i mig en macka, legat på 6.3 precis och vågade inte direkt somna på det, känns i alla fall tryggt att Rickard sover brevid mig inatt.

Imorgon skall vi ha klassträff hos en klasskompis skall bli skoj=)

KRAM L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0