Hej!

Hejsan hejsan!

Idag är det måndag och jag är ledig, wihooo! Jag började dagen med en riktig slappisdag åt frukost framför tv:n, sedan tog jag ut Shiva och Willma på en långpromenad i skogen, mysigt men mycket mycket VARMT. Blodsockret håller sig lågt som vanligt.

Har fått många anmälningar till ungdiabeteslägret, kul att det är många intresserade, den 3:e juli är sista anmälningsdag och då får jag göra den roliga uppgiften att ringa runt till dem som har kommit med, det är sååå roligt när folk blir så glada.

Idag skall jag göra något som man verkligen får vuxenpoäng av, jag skall till arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetssökande, spännande, undra om det ger mig något arbete.

Sökte jobb på ännu ett hunddagis idag som hade inriktning rehablitering för människor, fick svar att dem inte behövde personal, men men nu har jag i alla fall sökt.

Börjar sakna mina familjemedlemar, önskar att en efter en börjar droppa in här hemma nu, men men mamma och pappa kommer ju på torsdag i alla fall.

Kram på er vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0