Godkväll

Hej mina kära bloggläsare!

Dagen idag har haft ett stort mål, få trädgården i ordning, det var ett tungt och jobbigt arbete men det lönade sig för nu tycker jag att trädgården är jättefin, lagom till min student!

Trädgårdsarbete betyder att man rör på sig mycket och det är ju bra när man är diabetiker så har legat kanon i blodsocker hela dagen, that i LOVE! så vill ni ligga bra i blodsocker rekomenderar jag er starkt att ut och röra på er, ta en rejd i trädgården thihi..

Hann med en kungsmässan visit också, dår jag kollade på mobil med syrran och hennes kille, mobilen var till henke 2 alltså syrrans kille..men han hittade inget så vi gick till glass cafét och åt glass istället mmmmmmm....

Har passat på och kollat på en massa lösningar vad jag skall göra till hösten, sökt jobb på en skola här i kungsbacka som behövde personal, anmält mig till flera familjer på aupairworld, vad mer kan jag göra?? uch bara jag inte behöver plugga så är jag nöjd thihi...

Nu är det bara jag vaken här så får la ta och gå och lägga mig jag med...

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0