Filmkväll slut

Nu är filmkvällen slut och jag måste sova eftersom jag skall på kurs inför mitt sommarjobb som börjar den 22:e, dock vet jag inte hur jag skall vakna eftersom mobilen och mobilladdaren har blivit ovänner och vägrar samarbeta, pappas telefon är avstängd och jag kan inte koden och mammas telefon är allmänt dum i huvudet, kommer aldrig i hela mitt liv vakna utav mig själv 06:30...

Plan B, Ta syrrans väckarklocka och koppla in i mitt rum, försök förstå den också, prova så att den går igång på larmet så att du väcker hela huset. Yes det är så roligt att världen skall vara komplicerad!!

Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Tack för en mysig kväll gumman!! Det var toppen!!! :D

2009-06-08 @ 00:22:30
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0