=)

Hello hello darlings!

Idag är min första dag som icke-student och det känns så länge GRYMT bra, fick så mycket fina studentpresenter och människorna som besökte mig flödade i huset, det var jättetrevligt, champangefrukosten började klockan 8 och sedan flöt dagen på i all sin glans och jag kände mig verkligen som en prinsessa!!

Vill tacka min familj för allt jobb dem la ner för att göra min dag så perfekt som den blev!

Kan säga såhär att platsbanken.se är min nya inne sajt och jag söker jobb som en galning, har ju på äldreboende i sommar men sen så har jag ingen plan B. Hmm detta måste lösa sig men men det gör det;).

Diabetesen igår gick jättebra, blodsockret låg på 12 hela dagen, det är ju inget jättebra blodsocker men jag känner ändå att det är godkänt, fatta vilken nervös dag det var, många känslor som flödade i kroppen!

Imorgon så skall vi ha lekträffen på Tjolöholmslott, jag hoppas utav hela mitt hjärta att vi har vädret med oss imorgon, Rickard kommer inte att följa med han har blivit sjuk, blev lite besviken, varför var han tvungen att vara sjuk just imorgon? Men men det är inget att göra något åt, att barnen skall ha roligt imorgon är verkligen prioritet ett, känns viktigt för mig!

Många många Kramar från
Linda



SH3. kommer sakna er, reunion i sommar är ett måste!!!




Flaket var så jäkla roligt så det va inte sant!



Helt klart den bästa dagen i mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0