Idag är dagen slut! (Äntligen!)

Hej alla bloggläsare!

Puuuh vet inte varför dagen har varit jobbig idag men något konstigt har det varit i mitt huvud idag..Allt stress med en massa nya kurser som skall sättas igång, prov, inlämningar jaaa behöver jag fortsätta? och nu har jag ju körkortet att tänka på också knppt att man inte typ kan få ta körkort när man är 16 då skulle jag ha haft mer tid! puuuh!!

Nu ligger lilla Shiva och sover vid mina fötter,mysiga underbara Shiva!

Att leva med diabetes är förjävligt (japps detta är en utav dem få gångerna som man får svära), den stör och förföljer den är som den där skuggan som aldrig försvinner vad man än har för kläder,smink eller humör...Folk som gör brott kan ju bli inlåsta, kan inte någon stänga in alla sjukdomar i en cell så får dem ligga där och ruttna?

Men vet ni hur man skulle kunna tänka, tänk er diabetesen som ett stort stort prov i skolan destu mer du pluggar in destu bättre kommer det gå på provet, precis såhär är det ju destu mer du kan om diabetesen destu bättre går det...Vet du att blodsockret går upp i taket utav en apelsin, kanske skall du göra på något annat sätt då? så inte samma misstag görs om och om..Så var det för mig med Oboy, det funkar verkligen inte med mitt blodsocker så jag har faktiskt fått ta bort det helt från Menyn, men när jag har en bra och smart plan så kommer den nog komma tillbaka, måste grunna lite på planen hihi :)

Börjar mottot komma in hos er nu?

"Diabetesen bestämmer INTE över mig, jag bestämmer över diabetesen" 

Nu skall jag kolla på Skärgårdsdoktorn tills jag somnar..

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0