jobb och diabetestidningen kom ut :-)

Hej hej!

Idag har det varit ännu en dag i min lilla julstuga på Bräutigams, det är väldigt mysigt och man träffar väldigt mycket folk och det är ju verkligen roligt!!

Såg att diabetestidningen kommit idag också, skoj skoj! Såg ni ungpanel sidan där jag hade intervjuat Sofia och Hannah som kom med i FS?(Fs= diabetesförbundets förbunds styrelse). Jag tycker det är så rätt att dem tjejerna kom med, behövs verkligen lite yngre förmågor där med mycket nytänk. Skall bli spännande att se om det blir några förändringar nu med den nya förbunds styrelsen.

Hoppas det händer lite saker i diabetesförbundet nu!

Sen stod det om riksstämman och där stod min kompis Jesper med i tidningen som "Ung på riksstämman", blev verkligen glad att Jesper kom och var med i Stockholm. Han var där som representant ifrån Halmstads diabetesförening. Jesper har jag känt sen jag var 6 år och va på diabetesläger första gången. Han blev sedan min ledare i många år innan jag själv blev "kollega" med honom. Ja jag pratar givetvis om våra underbara barndiabetes läger=)

Jag tycker att fler borde engagera sig i sin lokala diabetesförening, speciellt ni som bloggar och har lite läsare där kan man ju verkligen få ut tankar och ideér.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0