Hola!

Hej gänget!

Internett har legat nere ett par dagar men nu är det tillbaka och alla sitter som klistrade vid sina emails hahaha..

Allt är super här i spanien, dock har dem tagit bort buffén och det blev lite problematiskt för mig för här i spanien tar jag ju alltid doserna innan eftersom man sitter lite längre vid middagsbordet än vanligt och att det alltid är, förätt,varmrätt och efterätt. Givetvis hade jag hunnit ta en buffédos innan jag fick reda på att det var "a la carté", så det blev att äta en del yoghurts och kex den kvällen.

Maten som är nu fungerar helt ok, men Sara (läraren) har beställt in lite potatis till mig för klarade mig inte på bara kött, behöver lite kolhydrater också tror jag, blev i alla fall väldigt låg utan...

Blodsockret går helt ok men jag jobbar ganska mycket på det hela tiden, insulin,blodsockercheck,tempurär basaldos, jaa ni vet:)....

I lördags var vi i Valencia och kollade på jättemäktiga kyrkor där det var gudstjänster, grymt häftigt måste jag säga, jag vågade dock inte ta så mycket kort eftersom min kamera lät så mycket och man ville inte störa det som var så himla vackert och mäktigt. I Valencia fanns det tid för Shopping men den tiden spenderade jag och Sofia i mataffären thihih:).

Det blir mycket kortspel och det tycker jag är mysigt att spendera kvällarna med.

Igår spelade vi tennis, jag,sofia och Carolina, jag blev totalt utklassad men det var väldigt roligt måste jag säga!

Igår påbörjade vi också praktiken, min praktik gör jag på golfbanan denna veckan och det är verkligen jätteroligt, verkligen inte stressigt jobb men människorna där är helt otroligt sköna och vi åker golfbil och inspekterar om människorna som spelar är tillräckligt snabba..Min handledare heter Connor och är 17 år han pratar perfekt engelska eftersom har är från scottland och komentarer som kommer ifrån hans mun är " I haaaate this job, This music sucks, I want to get drunk", givetvis med en sarkastisk mening, han är verkligen hur rolig som helst! 

Det var jätteroligt att få köra golfbil thihih:)...

Vad gör ni där hemma??

Många Kramar från

LINDISEN


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0