Blev vald till ordförande

I Kungsbacka diabetesförening idag på årsmötet, det känns jätteroligt eftersom det är en sådan grym förening som enligt mig började från minus och nu gått till starkt starkt plus. Vi har föreläsningar, aktiviteter och träffar som passar alla medlemmar på något sätt. Styrelsen är som min andra familj, under förra året delade vi upp mötena och hade dom hemma hos varandra. Det gjorde verkligen en familjär stämning. Som ordförande försöker jag att vara informerad om diabeteshändelser, vara kreaktiv och nytänkande, lyssna på dom andra i styrelsen och ta till mig och vara öppen för nya ideér det kommer man väldigt långt med.

Det är roligt att vara med och leda något som är så nedrans viktigt <3.

Är du medlem i en diabetesförening? varför,varför inte?

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0