senaste update!

Haha jag pratade med mamma och pappa som är i Thailand just nu, dom har 32 + och vi måste ju tusanimej ha det motsatta, svin kallt ute ju, borde inte våren komma inom kort?. Men men jag skall inte klaga va ju faktiskt väldigt skönt idag på förmiddagen när jag och Shiva va ute och promenerade. På tal om promenad, är sjukt tacksam att jag har en hund som "tvingar" ut mig på promenader, att jag faktiskt får chans att röra på mig mycket varje dag. Shiva blir glad av promenader och är Shiva glad är ju jag glad, enkel ekvation!

Och föresten är jag glad så är för det mesta mitt blodsocker mer stabilt, oro höjer,säkerhet betryggar och lugnar.

Vet ni jag har blivit en wordfeud nörd? Eric som lurat in mig att spela wordfeud, är typ helt fast i det haha..Men det är ju faktiskt väldigt roligt med ett tankespel. Jag får dock inte till så mycket poäng men det kommer la med tiden får vi hoppas..

Högskolan va det ja! Det är svårt och komplicerat, jag får anstränga varenda hjärncell jag har för att hänga med. Hoppas inte jag har tagit på mig något som egentligen är för svårt? Fast kan något vara för svårt? Om man ger sig tusan på det då? Ja jag skall prova i varje fall hihi..Varit på sittningar med skolan som varit jätteroliga och jag har på det sättet fått mycket nya vänner, det är jag glad över. Vi får la helt enkelt sitta och plugga ihop, alla känns som eliternas elit jämfört med mig, men men inte tusan skall jag ge upp ;). Skall allt bli en fröken av mig också!

Bostadsfronten då? Ja vi håller tummar och tår för en lägenhet (1:A), får besked denna vecka. Sjukt komplicerat att få en lägenhet i Kungsbacka må jag säga...

Må så gott

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0