Överaskningsbesök

Åååh vet ni vad som hände igår kväll? Jag och Shiva låg och slappade i soffan då det ringer på dörren, sån sent tänker jag? Hjälp vem kan det vara? Misstänkt smyger jag fram till dörren och försöker kika i hålet, det gick inte att se för någon höll för. Vem är denna någon tänker jag och har inte öppnat dörren än..Jag bestämmer mig för att öppna dörren och där stod Eric med en ros och chocklad i handen. Han hade åkt från skövde till göteborg bara för att överaska mig. Och gissa om jag blev överaskad!

Allt för att kompensera att han inte kunde vara med mig på alla hjärtansdag!

Underbara underbara du, det gjorde hela min dag idag.

Visst är romantik underbart <3

kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0