kär <3

Halloj!

Det kommer mycket frågor om diabetesföreningar och engagemang. Kul att många vill engagera sig i lud-göteborg.. Jag kanske inte kommer behövas tillslut haha..Nu är ju min lud-kollega tillbaka från ungdiabetes skidläger så då skall vi passa på att boka in en dag och planera ihop lud.

I helgen har jag varit i skövde med Shiva och träffat Eric, ja bloggen jag är KÄR på riktigt. Alla fjärilar pirrar i magen och jag mår så bra i hans sällskap. Han hade ett blodsocker på 4.6 inspekterade jag. Känns tryggt haha..Shiva lärde sig att "hämta väskan" även i hans lägenhet, gos vovve!

Jag trodde verkligen inte det va möjligt men det va det, jag kunde visst bli kär <3!

Har suttit och pluggat nu här hemma på kvällen, det höjer mitt blodsocker något enormt. Varför gör det de? Är verkligen en trend jag sett.

imorgon hoppas jag på ett positivt lägenhetsbesked, håll tummarna <3!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0