Idag är det fredag!

Hej gänget!

Idag fick jag inget positivt lägenhetsbesked men jag fick inget negativt heller, ja jag är helt enkelt fortfarande ovetande. Bostadsförmedlingen håller mig på sträckbänken vill jag lova haha..

Idag var det semenarium i skolan, vilket jag är väldigt nöjd att jag gick på eftersom jag lärde mig otroligt mycket på det. Lär mig som bäst på semenariumen istället för föreläsningarna. Jag gillar tvåvägs kommunikationen och att  man får feedback på sina tankar med en gång!

Efter skolan blev det långpromenad med Shiva, jag hoppades att långpromenaden skulle sänka mitt blodsocker, men det gjorde tvärtom  gick upp från 11 till 13. Idag verkar mitt blodsocker fast beslutet på att inte rubba sig till under tio gränsen vilket jag vill ha det på. Ja nu kanske ni undrar varför jag vill ha det under tio och inte under 7-8? Alltså idag är helt enkelt en sådan dag där jag inte lyckas få ner det och då ställer jag hellre upp små mål. Blodsockret är högre för mig i skolan utav någon anledning. Jag måste jobba på det!

Dietisten ville att jag skall föra kost och blodsocker dagbok inför nästa besök hos henne, uch det vill inte jag! Tycker det är jobbigt att påvisa hur mycket/lite man äter. Men kan det hjälpa mig att få koll på blodsockret så är det allt värt ett försök.

Nu är det chill till klockan 15 har jag bestämt mig för, sen dags för städning och mer plugg!

Ikväll kommer Mine och Annalisa hem till mig, skall bli mysigt med lite tjejsnack :)

Kram
Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0