hej o hå!

uuuuu är i vårat sommarhus idag för studier och så passar jag mamma och pappas hund, tycker det är lättare att vara här istället för i lägenheten när jag har två stora hundar att se efter. Vi har myst riktigt ordentligt idag, långpromenad vid havet, jag har fått pluggat mycket samt sett på film och bara haft det bra. Men jäklans va kallt det är här, veden är helt slut här så jag fick faktiskt åka och köpa en säck ved på ICA. Jag längtar efter sommaren!

Idag var jag på möte med min nya dietist, hon var suverän, nogran och tydlig. Hon skall hjälpa mig att få lite mer regelbundenhet och balans mellan kost och min diabetes. Direkt efter besöket gick jag och köpte frukt, det är bäst att passa på när man har motivationen!




//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0