kvälls funderingar..

Hej gänget!

Idag har inte saker och ting gått som jag vill och det stör min diabetes något enormt, den gillar rutiner och regelbundenhet. Stress? NEJ! Stora förändringar? NJAA, den anser att jag bör hålla mig så vanligt som möjligt men jag motverkar diabetesens åsikt med hjälp av mitt snabbverkande insulin och planering. Då går det men det är svårare att vara sådär fantastiskt spontan som jag skulle vilja vara. Det gör mig ibland riktigt förtvivlad då jag inte orkar som jag borde vid högt blodsocker, blir lätt irriterad och givetvis blir jag ledsen, det är ett evigt kämpande att hålla blodsockret inom "standard ramen" men jag kämmpar för att det skall fungera, ibland fungerar min kämpan och ibland för diabetes sin egna talan.

//Linda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0