Kvällen är din, den blev min :)

Jaa oj vad svårt det har varit att vara tyst om detta för er, men nu är det offentligt!

Den 11/12-2011 knackade en tjej på dörren och lämnade över en telefon till mig, gissa vem som va i telefonen?? 

- Hi my name is Chris Medina, I have heard you work a lot with the diabetes acesoation. Can i come up to your apartment and sing a song for you? 

In kom Chris Medina, i bakgrunden står mina fina och fantastiska vänner Mine och AnnaLisa, bakom Chris Medina kom min fantastiska familj, min "svägerska" (brorsans flickvän), min omtänksama faster Agneta och hennes man Ryan. Agneta stod bakom nomineringen och jag är dom evigt tacksam för kvällen jag fick ihop med Chris.

Att jobba för diabetesföreningen i Kungsbacka är otroligt givande och roligt. Jag har svårt att förstå dom som suckar för diabetesföreningarna och hävdar att det ändå inte händer något. Gör du något själv då? Tänker jag...Att jobba för ungdiabetes är också otroligt givande, jag har fått så mycket erfarenhet och perspektiv på saker tack vare diabetesförbundet. Jag blev aktiv där när jag var runt 13-14 år och kommer fortsätta jobba för diabetesföreningen tills gåtan om diabetes är löst, vill du hjälpa mig att göra ännu mer för diabetes,Se till att aktivera dig i diabetesföreningen och för det första se till att bli medlem det är ju så vi syns som en större grupp i behov av hjälp.

Sen har det gett mig vänner för livet det är också en också oersättlig förmån jag fått från diabetesföreningen<3

Tusen tack för min kväll <3




Chris Medina kramar om Linda Barknertz i Kvällen är din. Foto: TV4
(Bild från tv4.se)


Kommentarer
Postat av: Fannie

http://imvicky.myshowroom.se/cara-collection/



Vill bara säga att CARA-armbanden sprids bra <3

2012-04-08 @ 23:27:57
Postat av: Anna

Nemen guu.. jag satt ändå och tittade på tv på jobbet när programet gick, men jag han precis gå hem från dagen innan dom vissade dig. hade varit kul att se det i tv.

du är verkligen värd det!!

2012-04-09 @ 00:17:31
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Thommy i Piteå

JÄTTEKUL att se dig bli så gigantiskt överraskad på TV! Det blev ju fantastiskt bra TV! Intrycket du gav var starkt! Ödmjukt, tacksamt, vackert och gripande! Gud välsigne dig fortsättningsvis också!

2012-04-09 @ 02:51:43
Postat av: Jannica

Jätte kul att se! Jag grät nästan över att du blev så glad :P hade gärna sett Chris hemma hos mig också :D hehe.

Btw, har också hund från Hedeforsen, Offra heter hon, 6 år gammal.. :)

Hade jag läst din blogg innan så hade jag gärna sett att Offra också blev diabeteshund, då jag har diabetes själv, haft i 24 år snart..



Ha det så bra!

2012-04-09 @ 21:06:28
URL: http://jannicas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0