<3

Myskväll hos Eric, tog en lång sovmorgon och har njutit hela dagen. Jag, Eric och lilla Shiva förstås. Blodsockret startade upp bra imorse men håller sig faktiskt åt det högre hållet fortfarande, det gillas inte men min tanke börjar direkt gå åt att det är en infektion på G, då är det inte så mycket mer jag kan göra än att höja insulindoserna och som vanligt se till att röra på mig mycket.

Jag fick på egen förfrågan utskrivet FAR (fysisk aktivitet på recept) på diabetesmottagningen igår, anmälde mig till vattengympan. Känns bra att få en putt i rätt riktning för att röra på sig, vilken tur man har som bor i Sverige och har sådana förmåner!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0