Livetsgång projektet fortsätter..

Halloj!

Sitter på mitt "hostel" i Stockholm som heter Mosebackens hostel, är SJUKT trött. Igår var jag på diabetesförbundets kontor och ordnade med allt material till livets gång och så var jag tillsammans med Frida (rådsmedlem i ungdiabetes) och Therese (ordförande i ungdiabetes) och handlade 1000 äpplen och cirkus 150 kexchocklad och plopp som vi skulle lägga i "Livetsgång" påsar och lämna ut på stan idag. Så ja idag har jag tillsammans med Frida packat sjukt mycket påsar med information om livetsgång samt en liten present då antingen ett äpple eller en chockladbit.

Sen har vi cycklat på diabetesförbundets tandemcyckel i Stockholm och delat ut dessa påsar, roligt men intensivt uppdrag.

Nu blir det sängläge och imorgon skall jag njuta av en lååååång sovmorgon...

Kram Linda

Ps, igår åt jag middag med någon som gör mig lycklig <3 de ni ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0