Svenska hjältar

i skrivandets stund är det 64 dagar, 20 timmar, 46 minuter, och 56 sekunder till tv-galan.Vilken tv gala? Jag pratar om aftonbladets iniativ "svenska hjältar", jag älskar denna tv-gala och tårarna brukar spruta när man ser alla vardags hjältar som uppmärksammas. Tänk vad viktigt det är att man gör en insatts som medmänniska, nästa gång är det du som behöver hjälp.

Jag har många i mitt liv som jag tycker förtjänar "svenska hjälte" titeln, men jag har nominerat en person. En person som står mig riktigt varmt om hjärtat och som jagg beundrar som bara den!

Vill ni också nominera en svensk hjälte? Här är länken:

http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/formular/article13525964.ab

Ta chansen att uppskatta en vän eller anhörig som är värd en hjäte titel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0