såå trött..

Det var möten i många många timmar idag, vi började klockan 09:00 och det var inte slut förän 18:00, shit va trött jag är!

Men en sak kan jag lova er, diabetesförbundet är ett riktigt proffsigt förbund som är en stor tillgång för medlemmarna. Ni som tror att diabetesförbundet inte gör något får tänka om helt enkelt. Här har det varit full aktivitet.

Jag har hållt i ungdiabetes punkt i egenskap av vice ordförrande, det var lite nervöst (jag blir ju aldrig nervös när man skall tala till folk, men här ni här var jag av någon konstig anledning nervös). Men det gick jättebra och förbundstyrelsen va positiva och trevliga!

Kvällen avslutades med en trevlig middag.

Nu skall jag sova, det kan jag lova er :)

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0