Regionkonferens väst

Hej hej!

Under helgen har jag varit ungdiabetes representant på regionkonferens väst i Kungälv, då samlas alla diabetesföreningar som tillhör regionväst, det har varit blandat föreläsningar och samtal om förbundet och hur man bäst skall jobba, det är en viktig konferans tycker jag. Man kan alltid bli bättre!

Jag pratade om ungdiabetes och ungdoms engagemang, för visst är det viktigt att alla åldersgrupper finns i en diabetesförening. Lokala ungdiabetes håller ju på att komma igång i göteborg med omnejd, det känns kul!

Är du intresserad att vara med i lud göteborg eller engagera dig lokalt i en förening runt omkring eller i göteborg, kontakta mig så hjälper jag dig! [email protected]



Vice ordförande i diabetesförbundet håller persentation om förbundets arbete.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0