Är i stockholm

Hej!

Jag sitter på Hotell nordic sea i Stockholm och skall spendera helgen med svenska diabetesförbundets förbundstyrelse, jag representerar ungdiabetes i egenskap av vice ordförande. Änsålänge har jag inte varit med på något möte, det blir start för min del imorgon.

Dock har jag haft mlte med min kollega Jenny och gjort upp lite ungdiabetesjobb.

Nu när Jenny gick från mitt hotellrum kom jag på att jag inte hade något dextrosol kvar så frågade Jenny om det var någon seven eleven butik här i närheten för att jag behövde dextrosol för att jag skall ha ifall jag ligger för lågt inatt ( har höjt min lantus dos därav lite oro), men då säger Jenny att jag kan få ett paket utav henne. Jag kom inte ens på tanken att fråga, man är så van vid att det "bara" är jag som har diabetes!

Tänk vad viktigt det är att man är med i en diabetesförening så vi syns som en stor grupp som faktiskt skall tas på allvar.

Vill du gå med som medlem i diabetesförbundet?

http://diabetes.se/Templates/Extension____272.aspx

Vill du bli medlem i Kungsbacka diabetesförening?

Kontakta : [email protected]

Kram från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0