4/10-11

Hej bloggen!

Idag är jag på vårat sommarställe i Åsa och njuter utav lugnet, det känns superhärligt. Jag vaknade vid tio,superhärligt med sovmorgon. Tog mig en lång "vakna till" stund och sedan fikade jag med mamma och pappa, det är ju kanelbullensdag idag. Lite korkad dag kanske men men skall det va så skalll det va, har ni ätit en kanelbulle idag? Sen tog jag med shiva på en cyckeltur, det gillade hon. Då blir hon trött.

Jag har varit på djuraffären idag och köot en "nina ottosson" leksak idag, en lekmatta, den gillade hon mycket. Det handlar om att söka efter godis på mattan bland tygbitar i lager.

Såhär ser den ut :)

 

Sen på kvällen blev det jobb för min del.

Nu är jag åter i Åsa :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0