Jullotta på liseberg :)

Hej hej :)

Idag är det söndag och det är en mysig dag tycker jag, för in del spelar det ju ingen roll vilken dag det är eftersom jag jobbar även helger så ledighet blir det när det blir :)

Idag vaknade jag upp på sommarstället i Åsa och gick en mysig promenad med mamma och hundarna, senn begav jag och 'Shiva oss hem till oss för en promenad i skogen här och sedan lite trix hemma. På kvällen har jag varit på "Jul lotta på liseberg", det var jätteroligt och man fick sjunga med mycket. Jag var där med mina bästa tjejkompisar Mine och Ansa, vi hade riktig kvalitetstid tillsammans och fick chans att prata och skratta, det är viktigt! Artisterna var Sanna Nilsen,Roger Pontare och Ulrik Munther, Roger Pontare var absolut bäst :). Vet ni? Chris Medina kommer till Jul Lotta, gissa om jag skall gå dit och ställa mig först i kön för dom bästa biljetterna :)!!!.

På Liseberg fick jag en snabb känning som var lite jobbig att häva, fick dextrosol utav AnnaLisa (tur att mman har vänner med diabetes) och så köpte jag en banan med chocklad, det gjorde susen!

Nu är det dags att sova, natt insulinet är taget, blodsockret är kontrollerat och jag har druckit ett stort glas vatten. Haha ni kanske undrar varför vattnet, jag har fått för mig att det är bra för mig så det är som en liten hälsokur, har ni någonting som ni gör för er självas välmående?

För min del är välmående:

Långa promenader med Shiva

Vatten

Kram

Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0