I stockholm..

Heej :)

Nu är jag i Stockholm för att ungdiabetes skall ha sitt rådsmöte, det sista för i år. Vi har mycket att prata om och även om middagen bara var för det sociala kommer ändå mycket diabetestänk upp och vi ventlirerar mycket ihop, vad borde vi göra? Hur vill vi att diabetes syns som sjukdom? Är det "synd" om oss eller är vi starka individer som klarar allt trots diabetes? Jag kan ge er olika svar i olika perioder vill jag lova er för ibland är det ju faktiskt jättetufft att leva med sjukdomen och ibland går det faktiskt väldigt bra och jag har kul för att jag har sjukdomen såsom alla läger och aktiviteter jag får vara med på. Eller känslan när man hjälpt och peppat någon annan med diabetes, den är fantastisk och ger mig grymt mycket styrka.

Jag åkte upp med flyget så vi möttes upp och hade en trevlig middag ihop, sen när alla tackade för sig träffade jag min underbara barndomskompis Fannie som också var i Stockholm, vi hittade ett tokmysigt vinställe. Tack för en underbar kväll gumman!

Rådsmötet kommer ni ABSOLUT få följa här på bloggen.

Något särskilt ni vill att jag tar upp? Ta chansen!

Nu skall jag sova, imorgon kommer det bli en intensiv dag!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0