gnällfia gnäller lite till

Gnällfia har högt blodsocker, men får stöttning och hjälp, vilket känns bra. Shiva är helt fantastisk, hämtar mätaren, ligger brevid mig ger mig värme,kärlek och stöd. Tänk vad mycket hon gör för mig! Jag tog iniativet att gå ut på en promenad med henne, det var jobbigt men värt det. Jag tror på självhjälp, friskluft och att få frächa till mig med rena kläder, upsatt hår, smink på mina ögon och ett leénde på mina läppar. Att le och få skratta hjälper mig jättemycket.

Men oj så trött jag är! le tio gånger så går det över! i varje fall lite, pepp pepp..

Materialet jag beställt till världsdiabetesdagen strular, men jag skall få det tills på måndag.

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej tycker din blogg är väldigt välskriven. Har också haft diabetes sedan jag var 5 och har 20års jubileum :P i år. Väldigt nyfiken på ditt arbete med diabeteshund. Har sensor själv men ändå väldigt svårkontrolerat socker pg av nervskador på matsmältningen. Har du finansierat träningen av din hund själv och hur mycket tid per vecka har du lagt på träningen?



Mvh Tessan

2011-11-12 @ 18:11:38
URL: http://susei-diabetesliv.blogspot.com
Postat av: Josefin Strömberg

Din blogg är så fin och välorganiserad, jätte kul att läsa! Jag har också diabetes, typ 1. För tillfället 20,2 i blodsocker..

2011-11-21 @ 09:35:54
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0