gnällfia är igång igen!

Heej :)

Idag har det varit en lång men mysig dag, har fortfarande krämpor efter infektionen och allt det så värker en massa för mig, men men det skall gå över.

Är fortfarande på sommarställer i Åsa det är mitt "kurera" ställe, här känns det som man andas bättre luft av något slag. Jag tog i alla fall iniativet att gå ut och cyckla med Shiva, det uppskattade både hon och jag grymt mycket. Det är nog det enda som faktiskt får henne riktigt trött.

Nu på kvällen var jag inbjuden på förlovningsfika hos min älskade syster som tagit steget att förlova sig med sin sambo, är så glad för deras skull. Det var en mysig familjesamankomst.

Nu stupar jag i säng, undra om det är pencelinet som gör mig så trött..

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Inger Nordström

Krya på dej.Kram

2011-11-13 @ 09:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0