:)

Åå jag är så trött, det har varit en lång dag idag som började med en promenad till hundhagen som jag hittade igår. Där fick Shiva leka av sig ordentligt, det gillade hon! Sen kom mamma och syrran för lite lunch hemma hos mig, det var mysigt! Kvalitetstid med familjen är också viktigt.

På kvällen åkte jag på styrelsemöte för Kungsbacka diabetesförening där jag sitter som ordförande. Det var väldigt givande som vanligt, AnnaLisa och jag åkte dit tillsammans och vi hade SJUKT svårt att hitta dit, så det blev lite lätt panik mellan varven men men vi ordnade det och hittade, heja oss! Jag fick mååånga pikar om mitt fantastiska lokalsinne, men men det bjuder jag på haha..

Vi planerade julfesten som koer äga rum 10:e december i år, det brukar vara en bra och årlig tillställning för oss. En julfest för alla våra medlemmar alla är välkomna, ung som gammal.

Sen planerade vi lite föreläsningar som vi kommer ha under 2012.

Väl hemma hittade jag inte mina nycklar, blodsockret kaosade (ännu mer eftersom jag blev stressad av nycklarna), gick in till hemmakväll och bad om att få låna telefonen, fick givetvis inte tag på AnnaLisa (ringde henne eftersom vi åkt i hennes bil)...suck suck suck, panik,panik,panik!! AnnaLisa hade hittat nycklarna i bilen så hon var påväg till mig, snälla underbara du tack för du finns.

I denna situationen gäller det ju att hålla sig heeeelt lugn och stabil, vilket är svårt för mig i det läget givetvis. Adrenalinpåslaget höjer mitt blodsocker och det blir svårt att tänka,fokusera och komma på en plan B.  

suck mycket man skall tänka på när man har diabetes, inte ens lite stressad får man bli..

Andas andas andas...

Kram Linda 

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0