Vårruset check!!!

Puuuh idag har det varit hektiskt mina vänner, jag har sprungit vårruset, och ja det var ju inte så att jag hade tränat något innan så taktisk är man ju inte haha..Tiden lev 34 mninuter, vilket jag faktiskt är relativt nöjd med.

Eftersom vi hade anmält oss som ett lag blev vi tilldelade en picknick som var väldigt god. Så vi satt i gräset och njöt, riktigt trevligt!

Stannade faktiskt en super snabbis under loppet och kollade mitt blodsocker då låg det på 17, men inget värde att göra något åt med tanke på att jag nog hade adrenalinpåslag utan dess like haha..

Kram från en trött Linda



Kommentarer
Postat av: Anna S

Kul med lopp! Jag sprang mycket och en del lopp när jag var mindre. Låter perfekt att få en picknick med!

2011-05-10 @ 02:57:01
Postat av: Sandra

Så duktig du är!! :) Jag skulle aldrig orka med en vanlig joggingrunda ens ;)

2011-05-10 @ 10:05:29
URL: http://ohpoop.papper.fi
Postat av: 6 :b

Hej vi kommer från åsaskolan och gör ett skol arbete om diabetes, och genom Ann-Christin Nellgård har vi fått ditt namn. Vi undrar om vi kan få en intervju. Vecka 20. Mejla om svar!

2011-05-10 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0