o sjukare blev jag..

Ja och sjukare blev jag, trillade ihop och blev körd i ambulans ner till varbergs sjukhus i onsdags massa blodsockerstrul mm, har varit mycket nu och seprationen från Rickard tog hårdare på mig än vad jag någonsin kunde tro. Blev utskriven från sjukhuset idag, men var hemma fredagkväll, tillbaka till sjukhuset lördag morgon för mer prover och idag blev jag helt utskriven känns jätteskönt. Men denna veckan kommer inte bestå utav mycket jobb, nu gäller det att vila och komma i balans igen.

Det dumma är att jag känner mig inte riktigt trygg på sjukhus med min diabetes och vissa saker som läkare o så säger, vet ju jag inte stämmer utan att det är "förlegad" information. Men ibland måste man lära sig att släppa och lita helt på någon annan. Dom är ju trots allt vårdutbildade.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Anna S

Hej Linda. Fy vad jobbigt för dej att bli så dålig.!

Sjukhus är aldrig kul. Kan känna igen att vissa där inte är så uppdaterade på just Diabetes typ 1.



Hoppas du får må bättre snart. Krya på dej.

2011-05-16 @ 17:51:35
Postat av: Richard

Hej!

Du har en jättefin sida om din diabetes och det är skönt att se att det verkar fungera bra för det mesta för dig. Vi har precis fått en liten treåring som insjuknat.

Vänliga hälsningar

Richard

2011-05-16 @ 22:25:08
URL: http://sotafiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0