spa och femårsdag med Rickard

Heej!

Igår åkte jag och Rickard iväg till varbegrs kurort för att fira våran fem årsdag, det är helt fantastiskt va fort tiden har gått. Fem år är ju inte så jättelänge men det känns verkligen som vi känt varandra hela livet och han är verkligen Mr Right för mig kan jag lova.

Spa helgen började med att vi begav oss hemifrån vid tio tiden och sedan ankom vi till varbergs kurort som var otroligt vackert, när vi packar in våra saker kommer jag på vad Rickard har glömt, sin kavaj! Det var 30 minuter kvar till lunchen så snabbt som attan fick vi åka till varberg och köpa ett par snygga byxor och en skjorta,när expediten sa komentaren. Ja då blev det tusen kronor här tack, då kunde jag inte hålla mig för skratt, Rickard och planering!!

Väl på kurorten blev det en jättegod lunch och sedan var det dags för aroma masssage, det var helt underbart!!! Sen badade vi bubbelpool,badade i olika bastu typer och sedan blev det dags för att kolla in stället och checka in på vårat rum, där väntade mouserande vin och frukt, va riktig mys stämning!!

Sen blev det lita vila på rummet innan det var dags för att gå på en avslappnande yoga.

Sedan blev det en fin middag och en tur i lobby baren.

Idag har vi ätit en god hotell frukost och så har vi varit på hotellets gym samt en promenad och tittat på den vackra omgivningen.

Nu är vi hemma igen, Tack älskling för en fantastisk fem årspresent!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0