Shiva har gjort entré på mcdonalds!

Heej!

Idag var det en mycket rolig och bra start på dagen, den började med att, Shiva,jag och min kära mamma begav oss till freeport för att träffa Josefin som har den blivande service hunden swatch. Det var jätteroligt vi tränade på "larmning", passager av människor, vi gick in och ut ur affärer samt så fick Shiva och swatch till¨telse att följa med in på mcdonalds då när vi blev lunch sugna, riktigt roligt och Shiva skötte sig jätte bra och höll sig lugn när jag var och beställde, hämtade sugrör och när det vandrade folk in och ut. Riktigt lyckat! 

Sen blev det snö igen så det var dags att bege sig hemåt.

Nu på eftermiddagen blir det jobb för min del och sen vankas det tjejkväll här hemma hos mig, supertrevligt!

Kram Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0