8/6

Hej hej!

Jag kan verkligen inte sova, blodsockret har inte velat mig väl idag heller. Vet inte riktigt, har försökt leva på som vanligt men ja man orkar ju inte på samma sätt när blodsockret BARA ligger högt. Har varit ledig idag, bara ett jobbmöte men det var bara trevligt.

Hundarna har fått bada i havet idag, det tyckte dom var jätteroligt, Shiva fick hämta pinnar som jag slängde i vattnet och sen blev hennes uppgift att lämna i handen, det är svårt och lite tråkigt tycker hon. Men då blir min uppgift att göra det till det roligaste i världen!

Sen har jag vilat,sovit,vilat och sovit........

Grattis till Lisa föresten som fyller år idag :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller tummarna för att du ska få ordning på det! Fruktansvärt jobbigt med långa perioder med höga värden ju, beundrar att du ändå står på benen!

2011-06-09 @ 08:17:06
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0