punkter..

Idag:

Tränat med Shiva = jätteroligt

Sett på min city akuten box som jag införskaffade på gekås = härligt med en lugn och egen stund

Läst ut boken "varför gråter inte emma"= sorglig,gripande och verkligen en bok jag rekomenderar er att läsa. Skönt att lägga bort all annan fokus och bara fokusera på boken.

Promenerat med Shiva och willma = helt underbart!

Jobbat= mindre kul, dock roligt att träffa trevliga kollegor, fick mig många skratt = välbehövligt

Handlat = helt fantastiskt eftersom det resulterade i en fantastisk god kvällsmat bestående av lax,sill,potatissallad och ett kokt ägg.

Sett på livvakterna= Bra film, men lite läskigt eftersom jag är ensam här hemma ikväll hihihi..

Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0