Gör vad du vill, bara du gör något!

http://www.youtube.com/watch?v=lEzUaf23H4c&feature=share

Ja vad säger man,forskning behövs, som vanligt behövs pengar, när jag var liten så kom jag på en jättesmart lösning, det är väll bara för dom där bank gubbarna att trycka mera pengar åt oss? Men ja så lätt var det inte. Det behövs mega insamlingar, små som stora insamlingar, tveka inte kan du arrangera något som gynnar diabetesforskning så gör det!

Köp ett livetslöv, en sötis nalle, sälj livets löv och sötis själva, arrangera en musik gala där entré biljetterna oavkortat går till diabetesfonden, arrangera livets gång. Ja gör vad du vill bara du gör något!


Kommentarer
Postat av: Jajja

Jag har hoppats hela livet på det. Ingen gör ju något.Snart har alla i min familj diabetes.De rika GÖR NÅGOT!!!

2011-07-19 @ 16:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0