bla bla bla..

Ligger här och natt filosoferar, är liksom inte första natten jag inte kan sova...Shiva ligger på min arm så jag börjar få kramp hihi..

Glömt berätta för er att hon larmat bland folk nu, annars så är hon ju mest på G med larmningen när jag är ensam men nu larmade hon när vi spelade monopol hemma hos Fannie och när jag var ute på långpromenad med AnnaLisa och Mine. Min duktiga lilla voffsing! Det känns tryggt att ha detta extra stödet. Till helgen kommer en annan trygghet som ger mycket glädje och värme. Längtar <3.

Vet ni vad jag tycker? Jag tycker att alla människor borde få ha en frizoon där bara dom får vara men man har tillgång till allt man behöver såsom mat,underhållande saker samt lugn och ro. Ibland tror jag det är så viktigt att vara ifrån kraven. Jag mår ju inte bra av att vara borta från jobb mm för länge för då känner jag mig "ovviktig" , men ibland behöver man verkligen komma ifrån och fokusera på sig själv. Så ja en egen personlig frizoon tror jag på.

köpte en film idag, american history X, den va superläskig, såg en wallander film idag. Polisfilmer har verkligen fashinerat mig! 


Snart kommer jag få tillbaka min iphone, den skall komma i veckan lovade gubben på the phone house..

//linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0