30/7

Hej hej!

Idag har jag handlat en massa kläder på gekås, inte bara kläder förstås men ja lite av varje. Blev ett ok belopp i kassan för att vara mig ändå må jag säga. Har hatf trevligt besök här sen i fredags, det har varit underbart. Jag hoppas på flera besök!

Har varit många "gamla" vänner som hört av sig i helgen, känns så himla roligt. 

Blodsockret bråkar med mig, jättemycket. Det gör mig ledsen. Jag försöker "gilla läget, tänka positivt". Men ja det är tufft med detta jäkla blodsocker. insulin skall intas, mat skall ätas, motion skall regelbundet utföras och man skall inte stressa. Stress höjer mitt blodsocker extremt. 

Gilla läget tänk positivt!

Kram Linda

P.s ni får se gekås inköpen i ett inlägg senare ikväll :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0