21/7-11

Längesedan jag bloggade men dagarna fylls utav jobb, Shiva,kompisar och ja allt de vardagliga. Är skönt för nu under sommaren är jobbet generösa med tider vilket ger bra med pengar i slutändan. Jag funderar att resa bort några veckor i oktober, kanske vara i USA under haloween, vi har ju vänner i Boston. Som faktiskt är här hos oss nu och hälsar på. Vi har det jätteroligt tillsammans. Igår så bjöd dom på godis som poppade i munnen det var en intressant godis upplevelse hihi..

Något som är tråkigt är att jag blev reserv på alla mina skolansökningar, jag är långt bak också. Känns bittert men ja det var nog inte riktigt meningen. Jag skall se till att jobba och faktiskt läsa upp min matte B på komvux, kanske blir det lite lättare för mig att komma in på någon utbildning.

Imorgon är det Åsa-kalaset, jag tänkte ta med mig Casey (min amerikanska vän) dit.

Idag var amerika gästerna i danmark så jag och Shiva åkte och hälsade på Fannie som kom hem ifrån en åttaveckors båttjänstgöring. Supermysigt!

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0