VIPDIP möte =)

Hej!

Idag åkte vi hem ifrån Rickards föräldrar som vi varit hos sen i torsdags, då lämnade Rickard av mig i Kungsbacka för jag skulle nämligen gå på vipdip möte. Ja vad är vipdip? Det är en volentär och projektförening här i Kungsbacka som jobbar inom områden som intresserar mig starkt, nämligen diabetes och hundar. Volentär arbete intresserar mig jättemycket, vipdip är en väldigt bred förening. Vi har ju tre tjejer som varit i rumänien och volentär arbetat, en tjej som varit här från tyskland har jag för mig, vi har varit med på barndagen här i Kungsbacka, haft ansiktsmålning och fiskdamm för alla barn, haft diabeteshund föreläsning, en tjej har gjort en bok om diabetes som heter "Sockersjukan anfaller" . hihi jaa det ärsom sagt en väldigt bra och bred förening som man kan göra mycket nytta med, ni får gå in och kika själva tycker jag: www.vipdip.se

Något som jag och min bästakompis AnnaLisa som också är med i styrelsen hittade på är att i sommar skall vi arrangera ett litet dagsläger för diabetesbarn och deras föräldrar, undra vad man kan hitta på då...

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0