gekås

Heej :-)

Idag har det varit en JÄTTEROLIG dag, den började nämligen med att jag hämtade upp min barndomsvän Fannie som är hemma från sina studier på Åland och vårat projekt för dagen var att besöka varuhuset gekås. Första stoppet blev hemma hos Fannies pojkvän otto där vi serverades lite kaffe och satt o pratade en stund, Otto hade en supersöt hund som hette Shila :-D

Sen blev det gekås i en massa timmar, gud vad jag handlade, man kan ju säga att jag verkligen fick storhandlat och jag var dryga 3000 kronor fattigare när vi väl var färdiga haha..Det är jobbigt för mig att gå på gekås, blodsockertagningarna blev inte många, men jag fick fylla på kroppen med en äggsmörgås jag hade förberett hemma, sen så gick vi ut från varuhuset och köpte mat. En supertrevlig dag helt enkelt :-)

På kvällen blev det ingen vila må ni tro, då åkte jag hem och hämtade lilla Shiva (ja utan Shiva är jag inte längre än nödvändigt hihi), väl i bilen begav vi oss till min söta syster där vi fick en god middag bestående utav kyckling och god potatis och vi satt och pladdra en massa, vi pratade om framtiden och våra bröllop, vi ser fram emot den tiden kan jag lugnt säga haha kan säga att en gästlista gjordes men ja det är väll  minst 5 år tills dess men kan ju vara bra o ha en gästlista färdig, eller vad säger ni?? hahaha..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0