torsdag idag!

Hej hej!

Har varit en trevlig dag som började med att syrran stod och bankade på dörren och ville ha sällskap, gärna för mig :-) Vi tog på oss skorna åkte ner till coop och köpte mysfrukost som vi åt i godan ro och sedan blev det en trevlig långpromenad med hundarna. Promenad gillar blodsockret, det kan jag lova er haha :-)

Sen tittade vi på en film och fikade lite, eftermiddagen spenderades på jobbet för min del.

På kvällen blev det middag tillsammans med Rickard jag lagade korv och stroganof.

Blodsockret har ju varit lite sådär idag, jag har starka funderingar på att det är vädret som gör mig lite "halv-sjuk" och det gillar ju inte diabetesen vetni,frisk skall man vara, suck! Men men snart kanske våren står för dörren, vem vet :-)

Mamma och pappa är i thailand och gottar sig, gottegrisar!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0