simhallen med ansa och leo :-)

Heej :-)

Förmiddagen spenderades i Kungsbacka simhall med min bästa kompis AnnaLisa och hennes lilla son Leo, det var jättemysigt. I simhallen var jag noga och kollade blodsocker innan jag gick i badet och efteråt. Låg på 14.7 innan och 13.7 efteråt.

Men har en liten förkylning på G vilket inte känns så superroligt, vid förkylningar och min diabetes gäller det att höja doser,nogranna blodsocker kontroller, vara ganska nogran med matider och rutiner och ta det lugnt (vilket nog är det svåraste för min del hehe).

haha vet ni vad som hände när jag skulle betala så säger hon 30 kronor, ojdå det var inte så dyrt tänkte jag och betalade. Sen skulle AnnaLisa betala och då hör jag "-ja och en vuxen det blir 45 kronor" . Morr ser jag verkligen så liten ut att jag går för barn biljett?? Men men får la skatta mig lycklig att jag kunde lägga dom 15 kronorna på fikat istället hihi :-)

efter simmet blev det en liten fika på cafét och sen hade jag sådan tur så AnnaLisa skjutsade hem mig, inget kul att gå i detta vädret.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0