sannas smycken

Hej!

Jag hade gärna haft ett halsband eller armband där det står tydligt att jag är diabetiker och vad man skall göra om jag skulle hittas medvetslös eller uppträda "berusat"(= lågt blodsocker). Men det liksom finns ju inga snygga direkt eller något som man faktiskt har på sig frivilligt. Det känns som en trygghet för mig också.

Tills nu!! Titta vad jag hittade när jag surfade lite ( http://sannasmycken.vpsite.se ) , klicka vidare på sos alarmbrickor.

Såg inga pris men kanske borde man undersöka detta lite mer och beställa, vad tycker ni?

//Linda




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad fina! Jag skulle gärna ha ett sånt smycke :)

2011-01-06 @ 18:37:21
Postat av: Anna S

Jättebra idé ju!

Jag är för fåfäng för att ha på mej nån brosch som det står att jag är diabetiker på, men ett sånt fint smycke skulle funka.



Anna S

2011-01-08 @ 06:33:31
Postat av: sannasmycken

oj va glad JAG blev som hitta denna fina reklam för mig:) va rara ni e!

då kan jag härmed tala om att just SOS-ALARMBR kostar 120 inkl kedja + fraktfritt!

TACK för era rara ord!

2011-04-15 @ 21:17:11
URL: http://sannasmycken.vpsite.se
Postat av: Anonym

oj va glad JAG blev som hitta denna fina reklam för mig:) va rara ni e!

då kan jag härmed tala om att just SOS-ALARMBR kostar 120 inkl kedja + fraktfritt!

TACK för era rara ord!

2011-04-15 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0