30 års jubileumet

Det blev så lyckat igår när vi skulle fira diabetesföreningen här i Kungsbacka som blev hela 30 år, då var man stolt som ordförande må jag säga.

Det började redan för mig klockan 12 med att jag hämtade upp min syster som skulle vara med så åkte vi tillsammans till lokalen för att hämta ut nyckel mm, bara det att han skulle fått betalt för lokalen direkt vilket jag och styrelsen hade missat så jag fick snabbt som attan åka bort till ica och ta ut pengar, pinsamnt värre men inte mycket att göra åt. :-)

Under tiden vi grejade började live bandet som skulle uppträda på kvällen sätta up sina saker och förbereda sig, dom var riktigt duktiga!!

Sen började vi duka och förbreda lokalen, syrran åkte och köpte thaimat så att vi fick lite lunch i oss också. Klockan 15 kom resten utav styrelsen och vi gjorde det sista innan alla gästerna skulle komma.

Klockan 16 började Ragnar Hanås föreläsa och det jag lyssnade på var riktigt intressant och vettigt, det blev en bra diskussion och frågestund efteråt bland publiken. Under tiden satt barnen tillsammans med ungdomsledare (nästan alla med diabetes) och pysslade, supermysigt och stojigt hihi!

Sen blev det en riktigt god middag med sång, vilket var riktigt trevligt det med.

Efter den goda middagen blev det dans, ååå vad roligt det var. Jag dansade en massa och hade jättetrevligt (Rickard bjöd upp mig och lovade att vi skulle börja danskurs, det är plus poäng vill jag lova hihi), kul att det var så spridda åldrar och att alla stannade såppas länge.

Riktigt lyckat 30 års jubileum måste jag säga!

Stor Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0