Idag är det söndag!

Hej hej!

Idag är det liet slappis dag, hade lite folk här hemma igår så blev väll lite o dricka så man e lite seg i huvudet idag :-) Men men sådana kvällar måste man få ha ibland, det var riktigt trevligt!!

Idag har jag varit hemma hos Ansa för att ha lite vipdip möte och planera våra kommande aktiviteter, vi kom fram till att vi skulle ha en lägerdag för barnen med diabetes, men vi vet inte riktigt hur den skall se ut än. Har ni några tips?

Sen så kommer vi till min stora passion, en hundinspirationsdag!!

Det planerades och strukturerades lite, men nu behöver vi verkligen sitta ner och ha brainstorming så allt verkligen blir av.

Blodsockret igår är jag riktigt stolt över, somnade på 8.2. Jag brukar ligga jättehögt om jag druckit alkohol. Men tog ett glasmjölk ändå eftersom man aldrig kan lita riktigt på blodsockret i samband med alkohol. ligger egentligen gärna lite högre än 8.

Kram Linda

P.s glöm inte att tipsa om ni har några ideér om daglägret, du kanske till och med vill vara med och arrangera??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0