godkännande från transportstyrelsen

Har fått mitt godkännande om körkortet från transportstyrelsen idag, nu kommer dom inte bråka med mig igen förän 2014 hihi :-) Nej jag skall väll inte säga att dom bråkar med mig dom är ju en myndighet och gör sitt jobb. Men sättet dom har "kontrollerat" att jag är kör kapabel har inte kännts ok. Har fått välformulerande brev som inte ens min pappa förstod vad som skulle göras, det ena brevet ville ju bara säga att jag behövde ett synintyg från en optiker, hur svårt skall det vara att skriva det?

Så nu är nästa "kontroll" 28 feberuari 2014, som tur var skulle man få en påminelse hihi..

Kram Linda

P.s Shiva är mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0