Mycket rolig dag tillsammans med Shiva

Oj vad roligt vi har haft det idag, jag och shiva. Vi har tränat och umgåtts med Josefin och hunden Swatch. Vi började med att åka till en gård som heter Rödlix där vi tränade passivitet,stanna,inkallning och inkallning med störning. Det var riktigt roligt att se hundarna jobba och engagera sig.

Sen begav vi oss till gallerian i Varberg där våra hundar får komma in om dom har sina röda SOS-västar på sig, där övade vi platsliggning,apportering och gick runt i gallerian och "gillade läget" bland allt folk. Shiva skötte sig exemplariskt enligt mig. Många kom fram och tittade på oss och hundarna när vi tränade, bildades faktiskt en liten publik runt oss, man blev nästan lite små kändis hihi..

Avslutningsvis åkte vi till mcdonalds där hundarna även där får komma in, Shiva blev mycket lockad utav att få smaka på mina pommes frites, men det fick hon inte hihihi :-)

Har varit en jätterolig dag och jag känner mig grymt nöjd med träningen!

Idag skall jag och Rickard spendera kvällen för oss själva och laga lite god mat och ha det mysigt ihop, kvalitetstid är viktigt!

Kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0